Díjmentes webinár

2024. 07. 04. 10:00

Díjmentes webinár

2024. 07. 04. 10:00

A PÉNZTERMELŐ

weboldal térképe

Így legyen több

BEVÉTELED

szolgáltató vállalkozónőként
egy telített piacon

Tisztázzuk, hogy mi és hogyan hozza a pénzt  neked, hogy ne felesleges dolgokkal töltsd az időd

Megmutatom, hogyan tudsz folyamatban gondolkodni, hogy te irányítsd az ügyfélszerzésed, és ne legyél kiszolgáltatva az ajánlások véletlenszerűségének

Megnézzük, hogy a weboldaladdal és néhány másik eszközzel hogyan tudod a kósza érdeklődőt vásárlóvá emelni, amikor te akarod

A webinár végére lesz egy rálátásod a nagy egészre, egy térkép a kezedben ahhoz, hogy ezután pénzt termelj az online térben

Így legyen több

BEVÉTELED

szolgáltató vállalkozónőként
egy telített piacon

Tisztázzuk, hogy mi és hogyan hozza a pénzt neked, hogy ne felesleges dolgokkal töltsd az időd

Megmutatom, hogyan tudsz folyamatban gondolkodni, hogy te irányítsd az ügyfélszerzésed, és ne legyél kiszolgáltatva az ajánlások véletlenszerűségének

Megnézzük, hogy milyen eszközökkel és milyen felületeken tudod a kósza érdeklődőt vásárlóvá emelni, amikor te akarod

A webinár végére lesz egy rálátásod a nagy egészre, egy térkép a kezedben ahhoz, hogy ezután pénzt termelj az online térben

Hova küldhetem
a webinár linkjét?

A webinár időpontja

2024. 07. 04. (csütörtök)
10:00-11:30

A webináron való részvétel

DÍJMENTES,
de regisztrációhoz kötött!

Gyere élőben!

A webinár csak 2 napig nézhető vissza!

Miről fog szólni a webinár és miért tartom?
A lényeg röviden:

Miről és miért lesz szó?

Z

Kinek - mit - milyen problémára

Ez talán a legfontosabb és legnehezebb lépés. Ezen alapul minden, hogy kinek és mit adsz a vállalkozásodban pontosan, és milyen problémát oldasz meg.

Ha ez nincs meg, súlytalan lesz a kommonikációd, nem fogja megérinteni azt, aki az ügyfeled lehetne. Főleg, ha a fájdalompontját sem ismered egészen pontosan.

 

Z

Milyen folyamataid vannak?

Hogyan jut el egy érdeklődő, aki most először találkozik veled, odáig, hogy vásárlóvá váljon? Milyen folyamaton megy végig? Van tudatosság részedről ebben a folyamatban, vagy nem te irányítod az eseményeket?

Ha ez nincs meg, akkor ki vagy szolgáltatva az ajánlások véletlenszerűségének, nincs rendszeres bevételed, nem tudod irányítani, hogy mikor legyenek ügyfeleid.

 

Z

Milyen lábakon áll a vállalkozásod?

Mi az ami a pénzt hozza? Mi az ami nem stabil láb, és nem építhetsz rá? Arra fókuszálsz ami bevételt hoz, vagy mindent IS te csinálsz?

Ha ezt nem látod tisztán, akkor nem fogsz túljutni az állandó tűzoltáson és az „alkalmazott vagyok a saját vállalkozásomban” szinten.

 

Z

Milyen eszközökre van szükséged?

Mi kell ahhoz, hogy a folyamataid működjenek? Milyen eszközök, szoftverek szükségesek, és milyen lehetőségeid vannak? Milyen feladatai vannak ebből a weboldalnak, és mi az amihez más szoftver szükséges?

Ha ezt nem tudod, akkor eszköztelen vagy. Ha ki is találsz valamit, nem tudod megvalósítani. Mintha kalapács nélkül akarnál szöget verni a falba.

 

Miről és miért lesz szó?

Z

Kinek - mit - milyen problémára

Ez talán a legfontosabb és legnehezebb lépés. Ezen alapul minden, hogy kinek és mit adsz a vállalkozásodban pontosan, és milyen problémát oldasz meg.

Ha ez nincs meg, súlytalan lesz a kommonikációd, nem fogja megérinteni azt, aki az ügyfeled lehetne. Főleg, ha a fájdalompontját sem ismered egészen pontosan.

 

Z

Milyen lábakon áll a vállalkozásod?

Mi az ami a pénzt hozza? Mi az ami nem stabil láb, és nem építhetsz rá? Arra fókuszálsz ami bevételt hoz, vagy mindent IS te csinálsz?

Ha ezt nem látod tisztán, akkor nem fogsz túljutni az állandó tűzoltáson és az „alkalmazott vagyok a saját vállalkozásomban” szinten.

 

Z

Milyen folyamataid vannak?

Hogyan jut el egy érdeklődő, aki most először találkozik veled, odáig, hogy vásárlóvá váljon? Milyen folyamaton megy végig? Van tudatosság részedről ebben a folyamatban, vagy nem te irányítod az eseményeket?

Ha ez nincs meg, akkor ki vagy szolgáltatva az ajánlások véletlenszerűségének, nincs rendszeres bevételed, nem tudod irányítani, hogy mikor legyenek ügyfeleid.

 

Z

Milyen eszközökre van szükséged?

Mi kell ahhoz, hogy a folyamataid működjenek? Milyen eszközök, szoftverek szükségesek, és milyen lehetőségeid vannak? Milyen feladatai vannak ebből a weboldalnak, és mi az amihez más szoftver szükséges?

Ha ezt nem tudod, akkor eszköztelen vagy. Ha ki is találsz valamit, nem tudod megvalósítani. Mintha kalapács nélkül akarnál szöget verni a falba.

 

A webinár előadója

Czene Orsolya

E

12 éve vagyok vállalkozónő, szolgáltatóként és webes kivitelezőként éltem napjaim jó sok évig

E

Több, mint száz ügyfelemnek segítettem már, hogy az online térben sikeresen megjelenjenek

E

Olyan vagyok, mint te, ezért ismerem és átérzem a helyzeted. Vállalkozónő, feleség, két csodaszép kislány édesanyja, háziasszony, stb. Ismerős szerepek, ugye?

E

Erősségem a tervezés, a rendszerben gondolkodás, a technikai megvalósító készségeim és, hogy emberként látlak. Nyugodtan lehetsz önmagad mellettem.

E

Amit nem szeretek, az a felesleges beszéd, az ámítás, a nagyot ígérés, a nem cselekvés, és ha valaki nem őszinte. 

Gyere, tarts velem a webináron!

A webinár előadója

Czene Orsolya

E

12 éve vagyok vállalkozónő, szolgáltatóként és webes kivitelezőként éltem napjaim jó sok évig

E

Több, mint száz ügyfelemnek segítettem már, hogy az online térben sikeresen megjelenjenek

E

Olyan vagyok, mint te, ezért ismerem és átérzem a helyzeted. Vállalkozónő, feleség, két csodaszép kislány édesanyja, háziasszony, stb. Ismerős szerepek, ugye?

E

Erősségem a tervezés, a rendszerben gondolkodás, a technikai megvalósító készségeim és, hogy emberként látlak. Nyugodtan lehetsz önmagad mellettem.

E

Amit nem szeretek, az a felesleges beszéd, az ámítás, a nagyot ígérés, a nem cselekvés, és ha valaki nem őszinte. 

Gyere, tarts velem a webináron!