
nulláról ügyfélLé!
Megvalósító Tréning Szolgáltató vállalkozónőknek
Gyakorlati útmutató az email listád építéséhez, és az ügyféllé emeléshez
Letesztelheted a folyamatot, amit tanítok, mielőtt befizetnéd a kurzus díját!
Együtt végigcsinálunk egy valódi folyamatot is, amikor már minden eszköz a kezedben lesz.
Minden, amit a Tréningről tudnod kell
Mi a tréning célja?
Az, hogy végre ne tanácstalanul állj, mert nem tudod, hogy hogyan is kellene technikailag felépítened egy ügyfélszerző folyamatot.
Mindezt anélkül, hogy százezreket fizetnél egy kivitelezőnek. Ráadásul azonnal alkalmazhatod a lépéseket a gyakorlatban!
Milyen szoftverekre építünk?
A folyamat első lépései az Instagramról indulnak, így jó, ha ott jelen vagy a vállalkozásoddal.
De az sem baj, ha nem, mert akkor a második lépéstől építkezel, amihez a MailerLite hírlevélküldőt használjuk, de ha van saját weboldalad, azt is beizzítjuk majd.
Hogyan tudod kipróbálni a folyamatot, amit tanítok?
Ha van instagramod, akkor már az első lépéstől tesztelheted, csak kattints ide, hogy elérd a demo folyamat indító lépését.
Ha nincs instagramod, akkor ott tudsz belépni a folyamatba, ahova az instáról tereli a rendszer a jelentkezőket. Ehhez a lépéshez kattints ide.
Milyen tematikán haladunk végig?
1. Ismerkedés a mailerlite szoftverrel
Sajnos egy sima regisztrációval még nem tudsz elindulni, kell pár csúnya technikai résszel viaskodni, de ezen átsegítelek.
Majd megnézzük, hogy mit fogsz valóban használni, és azt hol találod ebben a levelező rendszerben.
2. feliratkozók gyűjtése
Nem az a cél, hogy űrhajót építsünk, hanem, hogy a hétköznapi rutinod meg tudd szerezni.
Azt szeretném elérni, hogy amikor egy új szolgáltatást találsz ki, akkor ne legyen gond abból, hogy felépítsd a folyamatot hozzá, és ügyfeleket hozz be rá.
Így megnézzük, hogyan lesz a weboldaladon feliratkoztató űrlapod, vagy mi van akkor, ha még nincs weboldalad hozzá.
3. levelek írása, automatizmusok
Végignézzük a gyakorlatban, hogy hogyan tudsz bármikor könnyedén megírni és kiküldeni egy levelet, mint egyszerű, hétköznapi rutin.
Ezután pedig felépítünk egy egyszerű folyamatot, amit automatikusra állítunk, így minden új feliratkozódat önműködően fogadja majd az a saját rendszered, amiben felépíted a lehetséges ügyfeleddel a kapcsolatod alapjait.
4. hogyan terelj embereket a listádra
Persze, a fizetett hirdetések is célravezetőek. És jó, ha kiszórod az online térbe bárhová a feliratkozás lehetőségét.
De mi van, ha ezt másképp csinálod? Ha inkább onnan indulsz, hogy egy kapcsolódási pontra építesz, és az érdeklődő maga kéri, hogy feliratkozhasson?
Ezt akkor fogod imádni, ha jelen vagy Instagramon, és nem tudod, hogyan hozd át onnan a követőidet a listádra!
5. teljes folyamat a gyakorlatban
Hogy az eddigi lépések összeálljanak egy egésszé, felépítünk együtt egy valós folyamatot a gyakorlatban.
Ha lelkiismeretesen végigcsináltad a leckéket, akkor a tréning végére megleszel az első saját ügyfélszerző automatizmusoddal, amit bármikor klónozhatsz a későbbiekben!
+ BÓNUSZ LECKÉK
1. hogyan találd meg a hangod az íráshoz
Tudom, hogy a hírlevél írás nagy mumus. Ezért adok néhány szempontot és tippet ebben az anyagban, hogy hogyan győzd le a saját gátjaid ebben a témában.
A cél az, hogy bármikor tudj olyan levelet írni, amit szívesen elolvasnak az emberek.
2. hogyan írj úgy, hogy ügyféllé váljon az olvasód
Fontos, hogy az írásaiddal ne csak szórakoztass, hanem értékesíts is. Vagyis ne csak élvezetes legyen az olvasás, hanem természetes legyen az is, hogy vásárolok tőled.
Ehhez adok neked egy receptet, amit minden egyes leveledben azonnal alkalmazhatsz!
Neked való a Nulláról ügyféllé! Tréning?
IGEN, ha ez igaz rád:
- Nincs email listád, de érzed, hogy el kell kezdened építeni
- Magad szeretnéd csinálni, nem bízod szakemberre, de jól jönne egy kis útmutatás
- Gondot okoz a technikai megvalósítás vagy a folyamatban gondolkodás
- Nem bírod rávenni magad, hogy hírleveleket írj, még akkor sem, ha már van listád.
Nem neked való, ha
- Van már listád, és folyamatosan építed is
- Gond nélkül írsz leveleket, bármikor, és ezek hozzák is a bevételeket.
- Nem akarsz ezzel foglalkozni, inkább kiszerveznéd egy profi szakembernek
Mit kapsz, és mennyibe kerül a Tréning?
Ezt kapod
- Konkrét gyakorlati útmutatást kapsz ahhoz, hogyan építsd fel a saját érdeklődőidből az email címlistád.
- Végigviszlek a technikai háttéren, amit egyszerűen és érthetően magyarázok el. Cél a hétköznapi használat, nem a csillaghajó építés!
- Konkrét élő példán vezetlek végig egy teljes folyamat felépítésén, amit te is bármikor utánam tudsz csinálni.
- Kérdezhetsz tőlem emailben a jelentkezésed utáni 1 hónapon keresztül! Akár a szakmai véleményem, akár az útmutatásom kéred, ne tartsd magadban!
- Ha a kérdésed hasznos lehet a Tréning többi résztvevőjének is, akkor akár kiegészítem vele a tananyagot, és így mindenki hozzáfér majd a többiek által inspirált hasznos kiegészítésekhez, bármikor a jövőben!
Ezt kérem cserébe
- A Tréning végén megkérlek majd, hogy adj nekem visszajelzést, mert ezzel sokat segítenél nekem.
A Nulláról Ügyféllé! Tréning díja pedig 19.900 Ft, melyet online, kártyával tudsz befizetni.
Hogyan tudsz jelentkezni?
A Nulláról Ügyféllé! Tréningen való részvételhez csak kattints a lenti gombra, és fizesd be a tréning díját.
Ezután a rendszer automatikusan elküldi neked a hozzáférésed a tananyag felülethez, ahol időkorlát nélkül hozzáférsz a tananyagokhoz.
Ezeket kérdezték még mások:
Nem vagyok egy technikai zseni, én is meg tudom csinálni?
Ebben teljesen biztos vagyok. Egyrészt, mert részletesen magyarázok, másrészt mutatom, hogy mikor hova kattintok. A videókat pedig annyiszor nézheted vissza, ahányszor szeretnéd, így biztosan le tudod utánozni, amit csinálok.
Mi van akkor, ha később lesz kérdésem?
Akkor írsz nekem egy emailt, és a tréning anyagával kapcsolatban igyekszem mielőbb válaszolni neked. Ha ettől eltérő a kérdésed, esetleg nagyobb témakört ölel fel, akkor személyes konzultációt fogok ajánlani.
Tudok átutalással is fizetni?
Ez sajnos nem lehetséges, mert a kártyás fizetés indítja el az automatizmusokat, amik által megkapod az összes információt és a hozzáféréshez szükséges adatokat. Ha az utalásból származó menedzsmenttel kellene foglalkoznia valakinek manuálisan, akkor kénytelen lennék magasabb áron adni a workshopot, de ez nem célom.
A bankkártyás fizetést a Stripe Inc. biztonságos fizetőkapuján tudod lebonyolítani. És mivel az oldalalmon kiemelt biztonsági funkciókat alkalmazok, és kártyaadataid sosem jutnak el a kereskedőhöz, ezért nincs mitől félned.
A Tréning háziasszonya:
Czene Orsolya
Webdizájner, webes tervező-megvalósító mentor
13 éve vagyok szolgáltató vállalkozónő. Ezidő alatt több, mint száz ügyfelemnek segítettem már webes kivitelezőként, hogy az online térben sikeresen és önazonosan megjelenjenek!
Hidd el, nem csak valami felszínes, sablonos tudás, amit átadok neked!
Szinte minden ügyfelemnek problémát okozott az informatika világában való eligazodás, és legtöbbjüknek már volt negatív tapasztalata kivitelezőkkel. Így ezt az akadályt számtalanszor átfordítottam már pozitív irányba.
Olyan vagyok, mint te, ezért ismerem és átérzem a helyzeted. Vállalkozónő, feleség, két csodaszép kislány édesanyja, háziasszony…
Erősségem a tanítás (informatika tanárként végeztem az ELTE-n), a tervezés, a rendszerben gondolkodás és a technikai megvalósító készségeim.
Amit nem szeretek, az az ámítás, a nagyot ígérés (ide tartoznak a hangzatos de valótlan „marketing” dumák is), a nem cselekvés, és ha valaki nem őszinte.
Valósítsuk meg az álmaid együtt!
A Workshop háziasszonya:
Czene Orsolya
Webdizájner, webes tervező-megvalósító mentor
13 éve vagyok szolgáltató vállalkozónő. Ezidő alatt több, mint száz ügyfelemnek segítettem már webes kivitelezőként, hogy az online térben sikeresen és önazonosan megjelenjenek!
Hidd el, nem csak valami felszínes, sablonos tudás, amit átadok neked!
Szinte minden ügyfelemnek problémát okozott az informatika világában való eligazodás, és legtöbbjüknek már volt negatív tapasztalata kivitelezőkkel. Így ezt az akadályt számtalanszor átfordítottam már pozitív irányba.
Olyan vagyok, mint te, ezért ismerem és átérzem a helyzeted. Vállalkozónő, feleség, két csodaszép kislány édesanyja, háziasszony…
Amit nem szeretek, az az ámítás, a nagyot ígérés (ide tartoznak a hangzatos de valótlan „marketing” dumák is), a nem cselekvés, és ha valaki nem őszinte.